Följetong :-)

Gissa vad jag gjorde efter jobbet igår? Jo, jag var på apoteket. Jag måste snart ha träffat hela personalen på det apoteket ;-) Fick inte betala igår heller för det strulade. Jag fick i alla fall tillbaka 236 kr och ska få en faktura hemskickad. Inte ofta man går in i någon butik och kommer ut 236 kr rikare ;-)
Får väl se om de lyckas få det rätt sen när de skickar fakturan. Skönt att slippa åka dit varenda dag nu i alla fall.

En vecka kvar till nässprayandet. Är lite kluven till att läsa andra bloggar just nu. Eftersom jag är lite småskeptisk till äggplocket och inte tycker om att saker gör ont så är det upplyftande att läsa att en del knappt känt någonting, men mindre lyckat att läsa att andra haft så ont att de knappt stått ut. Så nu ska jag hoppa över alla inlägg som handlar om just äggplock. Inte skrämma upp mig mer än nödvändigt.
Det här med överstimulering känns också läskigt. Men om man låter bli att läsa på så mycket blir man nog mindre orolig :-) Hoppas det i alla fall!

40% chans att det lyckas...varför känns det som att det är såå många som misslyckas både två och tre och fyra gånger? Jag ska höja statistiken. Det ska gå! På första försöket. Det måste gå. Är ju 35 redan så jag börjar få lite panik över att åren rinner iväg. Hade helst velat vara en yngre mamma. Man vill ju inte vara gammal och trött när man får goa barnbarn sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0