Har inte bestämt mig än...

...hur jag ska göra med kommentarerna. Jag kryssade i att jag vill godkänna dem först. Inte så att jag vill censurera på något sätt, det var mest för att jag var orolig att missa någon kommentar :-)
Om man får kommentarer på nyare inlägg ser man dem ju lätt, men om någon kommenterar ett gammalt inlägg är det ju lätt att missa den/de kommentarerna. Samtidigt är det ju trevligt när de kommer upp på en gång så man kan se att det fungerat. Ska fundera över hur jag ska göra. Är ju oftast inne här varje dag så det borde inte ta alltför lång tid innan kommentarerna är synliga även om jag måste godkänna dem först!

Kommentarer
Postat av: ***Längtan***

Hej,

Det är väldigt härligt att läsa och ta del av er resa. Då vi nu inväntar mensen för att på börja med medecinerna om allt går vägen så börjar vi medecinerna i november. Igår hade vi vårt första möte hos fertilitetscentrum och har nu en plan upplagd. i all detta så är det skönt att se och läsa tankar och känslor som de andra i min omgivning inte kan förstå för de är inte här. stort tack för dig och alla ni som bloggar =)

2011-10-20 @ 12:33:46
Postat av: lilla jag

Välkommen hit!

Ja, de vänner man har är ju antingen redan småbarnsföräldrar eller så är det folk som inte är intresserade alls av barn. Eller släktingar som väntar att det ska komma nåt barn med tanke på vår ålder. Ingen av dem kan man ju stöta och blöta sina tankar med. Vissa dagar vill man ju älta, andra dagar orkar man inte ens tänka på eländet. Kul att ni också ska göra försök i november!! Lycka till!

2011-10-20 @ 13:00:01
Postat av: Tea

Jag har gjort så att alla kommentarer godkänns direkt och så har jag lagt in min mailadress så jag får ett mail varje gång det kommer en kommentar. Vet inte om den funktionen finns hos blogg.se. (Jag har blogspot)

2011-10-22 @ 21:42:06
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: lilla jag

Jag funderar faktiskt på att byta till blogspot! Hittar inte på blogg och kan inte få till att skriva inlägg från mobilen. Men tänkte ge det några dagar till.

2011-10-23 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0