Nässpray...

Igår kväll tog jag första dosen Synarel. Imorse den andra.
Först tyckte jag inte att det var något speciellt, förutom att det killade i näsan så att man nästan ville nysa. Sen råkade jag få lite lite som rann ner i halsen. Det var en mindre trevlig upplevelse, så imorse var jag noga med att inte luta huvudet bakåt.
Fick lite lite huvudvärk igår, annars har jag inte känt av några symptom än så länge.
Man kan tydligen få lite vallningar som när man kommer i klimakteriet. Men jag är ju så frusen av mig normalt sett så jag kanske bara blir normalvarm?! ;-)
Skönt att vara igång i alla fall!

Dagens fundering: På första mensdagen skulle man ringa kliniken och få veta när man skulle börja med puregonsprutorna. Man ska alltså inte börja på första mensdagen? Vad händer om man får mens...säg på en lördag? Då kan man ju inte ringa dem! Kan man vänta till måndagen då?
När började ni andra spruta med puregon (kanske skiljer sig mellan olika preparat, så därför undrar jag över just puregon), ni som sprutat med nässpray en vecka före förväntad mens?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, det där kommer jag ihåg så väl, och måste få erkänna att jag inte saknar det.. ;) Just att få känna smaken, tror det är därifrån mitt illamående kom.. Fy och blä!

Men jätte kul att du är igång!! :D



Kram

2011-10-28 @ 19:26:11
URL: http://mariellear.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åh tack så jätte mycket för ditt grattis, din kommentar och dina tummar! :) Det värmer!

Hoppas ju självklart på att i alla fall en är så duglig för att få komma till frysen, olidlig väntan..



Många kramar!!

2011-10-28 @ 23:15:04
URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0