Nässpray dag 3

Jahapp, har hunnit med dos 4 nu då. Har insett att den känns mer att ta på kvällarna. Undrar vad det beror på??
Känns som om "lukten" sprider sig ner i halsen, men bara på kvällen.
Nu ska jag inte klaga för det är absolut ingen fara! Smakar/luktar inte jätteäckligt och det är inga problem alls med den :-)

Däremot tänker jag ibland att här sitter jag - som förut inte ville ta p-piller för att det är att utsätta kroppen för hormoner och det ville jag inte - och först sprutar jag kroppen till klimakteriet för att i nästa steg pumpa in en massa hormoner för att massproducera ägg... Hahaha. Tänk vad man kan ändra åsikt ;-)

Lite frustrerad att jag inte kan ha olika kategorier utan allt hamnar i "allmänt". Ska kanske börja flytta till blogspot. Har inte tid att pyssla så mycket idag så jag blir kvar här ett litet tag till! Återkommer med ny bloggadress!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jo, man kan visst ha olika kategorier på blogg.se. :) Jag har i alla fall tre olika kategorier. Om du kollar hos mig så får du se! Bara säga till om du inte får till det så hjälper jag dig! :)



Kram

2011-10-29 @ 19:56:05
URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0